Torsdag 24e April

Helluu! Så var jag äntligen hemma efter en tröttsam 4 timmars runda i stan. Fick med mig en del saker som jag behövde och några som jag bara ville ha :) Bilder finns längre ner. Det blev en tub top från Gina T, rutiga shorts från Bik Bok, rosa shorts h&m barnavdelningen(till spexfoto), ett mörk/blod rött nagellack mavala nr 92(exakt den färg som jag ville ha) och ett par röda skor, som mami var snäll och betalade (a) Tack! Så sarie jag köpte skorna som vi provade :) :) Ikväll ska jag plugga biologi och ingenting mer. Annars ska jag bara ta det lugnt. Vi får se vad som händer imorgon Fredag. Om jag ens orkar göra någonting speciellt. Ha en trevlig kväll!



P.S nu är det exakt 2 månader kvar till Sara fyller år :) thihi ^^ Ville bara skriva det.


Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback