Torsdag 24e April

|-O Juste nu är jag sleepy. Imorgon blir det Bild klockan åtta sedan har vi väl 2 lektioner och sen musik efter lunchen. Vi får se exakt vad som händer imorgon kväll men jag antar att det blir en lugn kväll, för min del i alla fall. Nu ska jag borsta tänderna och sedan lägga mig i sängen och sova. Det blir väl till att gå upp ganska tidigt imorgon och då behöver jag min sömn. Förresten så var det strömavbrott här i tullinge och ja det varade ett tag och det var ganska tråkigt under tiden. Jag är glad att strömmen kom tillbaka. Nej nu väntar sängen. puss på er.

Chris Daughtry - It's not over. American Idol vinnaren, jag gillar hans klang i rösten :) It sounds good!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill bara påpeka att han inte alls vann idol, han kom fyra haha...

2008-04-25 @ 19:04:04
Postat av: Jennifer

jaha okej, my bad :)


Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback