Torsdag 3e April

Suck, jobbig dag. Det är till och med så att jag inte ens vill vara hemma just nu. På franskan så trodde amanda och jag att vi hade vikarie som vi hade haft dem andra gångerna så vi orkade inte gå upp till vita rosen om vi ändå skulle sätta oss där nere, för förra gången så brydde sig inte läraren så mycket. Sen nu så kommer Astrid när vi har nästa lektion och 'skäller ut' oss lite och säger att hon ska ringa till våra föräldrar. Åhh. Sedan efter lunchen så var jag och sara tvugna att kolla upp lite mat listor och så eftersom att dem i köket ska beställa mat åt oss till våran middag nästa vecka. Vi var tvugna att bli klara idag så jag och sara fick sitta nere hos marianne, som hjälpte oss, och skrev upp allting och räknade ut hur mycket och vad vi behövde. Så en och en halv timme senare fick vi äntligen gå hem! Nu ska jag sätta mig och plugga lite på mitt teknik arbete. Jag har skrivit klart grunden på den och nu måste jag bara börja jobba med vg-mvg kriterier. Trevlig dag!

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback