Torsdag 3e April

Jag är jätte trött.. Fast jag måste fortsätta skriva. Jag måste göra historia uppsatsen klar. Den ska handla om Sverige och norden under andra världskriget. Trots att jag precis har sett en 3 timmars lång film om ungefär det så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. Jaja, jag ska försöka att göra en hel del på den idag. Sedan så ska jag sjunga, träna och ja ingenting tror jag. Jag orkade aldrig träna igår kväll för det blev så sent efter top model och sverige pussas och kramas, jag var helt slut. Så jag får ta igen det idag istället ;) Nu måste jag sträcka lite på mig, jag har suttit här ett ganska långt tag nu.

image2014
hääärligt, vill åka till värmen igen
!

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Du är välkommen att delta i min tävling
http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Priset är ett hemligt paket till ett värde av 1000 kr!!


Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback