Torsdag 3e April

Nyduschad och klar! Det där gick ju ganska fort, 40 minuter ungefär. Jag måste säga en sak, jag gillar verkligenimage2015 den nya modetrenden som är blommigt. Titta bara på den här tröjan. Den tillsammans med ett par stuprör och ett par pumps på fötterna. Sedan möjligvis en skinjacka över det om det är kallt :) I like it very much.  Jag vet att blommigt inte riktigt är allas stil och faktiskt så passar inte den här typ av tröjor på alla. Jag gillar den i alla fall, kanske händer att jag köper en liknande tröja eller just denna. När jag nu har pengar. En annan sak när vi ändå pratar mode. Det är att jag älskar Elin kling, innan visste jag i och för sig knappt vem hon var men jag följer henne varje vecka på the voice och läser hennes blogg. Ja jag måste säga att hennes stil är grym. Dessutom så har hon en snygg kroppsfigur och är väldigt lång. Hon kan ha en väldigt enkel look men ändå så får hon till det där lilla. Japp jag måste säga tummen upp till dig Elin kling! Sen så har hon ju ett jätte härligt leende.

image2016

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback