Torsdag 3e April

Sådärja, nu har jag pumpat med 100 situps, 100 rygglyft och 200 kissande hunden(á 100st) Jo visst var det lite svettigt men det var fan inte jobbigt(ursäkta svordom) Så nu ska jag get back on track och göra några till. Beach 08 here i come. Sedan ska jag hoppa in i duschen såklart när jag är klar. Jag måste somna tidigt idag, som om jag inte brukar det ;d Imorgon är det Nationella prov i Engelska, hör & läs förståelse. Läs är lite knepig ibland tycker jag, men det går säkert bra. Det gick väldigt bra på muntliga i alla fall :) Nu ska jag ner på golvet och pumpa med lite träning. Ha en trevlig kväll. Det kommer säkert upp ett till inlägg efter duschen är avklarad, fast man vet aldrig hur länge som jag kan fastna där.

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback