Torsdag 3e April

*Gäsp* Nu börjar jag att bli trött. Imorgon så har vi Nationella i Engelska hela förmiddagen. Jag ska ta med mig någon macka eller någonting så att jag får i mig lite näring och så :) Kanske en frukt, fast vi kanske inte har någon. Aja skit samma. Jag ska i alla fall gå och lägga mig snart. Jag orkar inte gå upp så tidigt imorgon så det får bli halv åtta. Ja annars är det bara att hoppa i sängen om jag är trött. Tvätta bort sminket och borsta tänderna gjorde jag när jag var i duschen, så jag är redo att drömma mig bort på rosa moln i min babyrosa säng. Jag säger lycka till(!) till alla som gör Nationella imorgon. Jag hoppas själv att det kommer att gå bra för mig. Nu säger jag godnatt från mig. Dröm sött! Inga mardrömmar här inte. Puss och kram.

image2017

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback