Trött & Sliten!

Usch jag känner mig jätte sliten! Har suttit och skrivit ett franska arbete men det gick inte frammåt idag. Jag fick fram mindre än en halv sida på datorn. Det finns ingen fakta om det där mini landet. Jaja! Känner mig bara helt slut. Det blir så mycket skrik och stoj i skolan och det klarar inte mitt huvud av just nu, sen att man känner ett stor godis behov gör ingenting bättre. Sedan kommer jag säkert att få mens snart ockå, det är alltid kul! Nepp, dem som känner mig vet att jag kan bli en liten pain in the ass ibland. Men ibland kan jag vara jätte snäll också. Jaja, ska sätta mig och slappa med en kopp te i handen och bara ta det lugnt. Vi har inte så jätte mycket just den här veckan men det känns ändå ganska rörigt Engelska nationella C, So redovisning, jag måste öva inför ett individuellt musik prov då jag ska sjunga och spela en låt. Sedan har vi snart Svprov igen, Musikprov, Biologiprov, Matte nationella and so on! Helgen blir väl en slapp helg som vanligt, det är dem som jag behöver såhär i slutet av nian. Jag bara läängtar tills vi slutar :) Och när vi ska åka på klassresa och spexfotot som är snart kom jag på :D På tordag får man reda på preliminär intagning också, lite nervös är jag faktiskt.

image2043
Jätte gammal bild på mig och sara ^^ Sötnos!


Nej slappa skulle jag ju göra. Kanske sätter på en dålig film eller någonting. Finns väl ingenting bra på tv just nu! Trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Sara

fan vad taskiiiigt, ta BORT FORT FORT FORT SOM FAN

2008-04-15 @ 17:32:43

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback