-

image1828

Snart fyller min syrra år, om typ 3 veckor. 17 år!! Fan vad snabbt tiden går.

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

så fin bild:D

Postat av: elin

Hej mitt namn är Elin och jag skriver en sexblogg där jag drar upp bästa leksakerna, roligaste historierna, sjukdommar, frågor som behöver svar och massa mer saker som man aldrig får nog av. för jag är trött på att vara tyst om det som är det mest naturliga och skönaste vi upplever här i världen.. Lite roligt måste man väl få ha?
Så om du tycker som jag så tycker jag definitivt att du ska kolla in på min blogg. Och kom ihåg att du gärna får ställa frågor eller berätta roliga historier du med.. allt är tillåtet på min sida.. Puss elin.

2008-02-07 @ 15:34:03
URL: http://www.eddiessex.blogg.se

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback