Delta Goodrem - Lost without you



Så nu är jag nästan klar med instuderingfrågorna, ska bara skriva den sista. Den här låten ska jag sjunga på sången efter låten som jag har nu, jag visste inte att Delta Goodrem var så fin. Hennes ansiktsdrag är jätte fina. Jag tror att detta kommer bli ännu en såndär jätte tråkig helg, som vanligt. Ingenting händer och jag börjar bli lite less på dem här "förhoppningarna" som jag har angående en sak, det händer liksom aldrig det blir aldrig av. Jag får hoppas på någonting på sportlovet helt enkelt, jag får stå ut en vecka till i skolan.

Jag ska gå och sätta mig på någonting som är lite mjukare än den här trästolen. Bye!

Kommentarer
Postat av: agnes

det va jätte länge sen du la ut en vlogg inlägg i din blogg, kan du inte ta och göra det snart? (:

2008-02-16 @ 22:07:07

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback