Det är bieff att leva ;o

Jag är riktigt trött nu, så jag ska bara tvätta bort sminket och borsta tänderna sen åker jag raka vägen ner i sängen. Faktiskt så ska jag sjunga lite bara för att öva, jag har sång på onsdag första gången på terminen. Vill låta bra då! I helgen kommer jag förhoppningsvis träffa bella och nåra av hennes kompisar (a) Det var länge sen känns det som, saknar henne min man! Vi måste ha det lite bieff tillsammans! Lägger in en dagens lista.

Dagens sovmorgon: 7 är inte sovmorgon.
Dagens humör: glad, känsloladdad, pigg etc.
Dagens borde:  Skriva artikel, alldeles för mycket på hjärnan. gick inte.
Dagens frisyr: skatbo? nejdå men ytsläppt och lockigt
Dagens klädsel: g-star jeans, tunika(?) jane norman och kofta Zara
Dagens planer: stan
Dagens materiella vill ha: Min fåtööölj!!!
Dagens längtan: love?
Dagens beroende: ..
Dagens tråkigaste:  Ingenting i guess
Dagens person: sara <3
Dagens irritation: Ett fetto, vi kan kalla honom "åke"
Dagens låt:  Alone - anders johansson


Kommentarer
Postat av: amanda

hahaha vilket fetto? :D


Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback