Dröm sött!

Nej vet ni vad? Dags att besöka john blund för min del. Jag är jätte trött och jag måste orka upp imorgon(eller ja jag gör ju alltid det oavsett när jag går och lägger mig) rättare sagt om jag ska orka med skoldagen. Det kan hända att den blir lite dramatisk. Bara dagen startar bra så brukar det funka. Jonas kommer tillbaka imorgon och det känns som om jag är den enda som typ har längtat ihjäl mig på det här? Hahah okej lite att överdriva men jag tycker att han är en jätte bra lärare och dessutom så tycker jag att våra vikarier har varit lite halvtöntiga fran, sven? Det ska bli skönt att ha tillbaka honom i skolan, nu när vi ska jobba med Andra världskriget också.

Sängen var det, jag måste vila min otroligt trötta rygg. Imorgon blir väl en kanondag, hoppas jag :) Happy me! Godnatt alla läsare och bloggare där ute i stora vida världen, haha! love jenfer

Kommentarer
Postat av: nellie

kan jag få din msn ?:)

Postat av: kidabouche.blogg.se

haha, vi har också sven, i Svenska och engelska, jag tycker han är skitskön :') mest för att han pratar med en och så men men ..

2008-02-18 @ 19:31:00
URL: http://kidabouche.blogg.se

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback