Ett tecken på uttråkan?

Hittade den här lilla listan på rosettys blogg :) Funderar på om jag verkligen orkar stanna uppe och titta på oc eller inte, annars går jag och lägger mig ganska snart tror jag.

Namn: Jennifer,

Födelsedag: 27 oktober

Hemstad: Stockholm of c :)

Ögonfärg: Blåa

Hårfärg: Brun

Stjärntecken: Skorpion

Skostorlek: 36

Är dina föräldrar skilda? Nej :)

Skor i dag: Svarta från skopunkten.

Mål för året: Träna och plugga på mer!
Det första du tänker på när du vaknar: Redan dags att gå upp?

Piercings: Inte en enda.

Tatueringar: Nej.

Namn på barn: Aldrig tänkt tanken.

Vad vill du bli när du blir gammal?: -

Drömjobbet: Oj den var svår.

Favoritmat: mammas hemgjorda indiska kyckling md. ris, nan bröd och en kall sås :)

Sport: -

Glass: -

Godis: har ingen favorit.

Låt: Lyssnar inte så mkt på musik just nu, mina högtalare funkar inte.

Helgdag: PÅÅSK! It makes me happy, äälskar gult!!

Årstid: Sommar & mitten-slutet av våren :)

Senast du...

Skrattade? typ igårkväll!

Grät? Det var ett tag sen :)

Kollade på film? Igårkväll

Drog ett skämt? kommer inte ihåg ;d

Sjöng en sång? inte gjort på länge med tanken på min hals


Just nu...

Vad ser man utanför ditt fönster? skog, våran gäststuga och äckel snö

Lyssnar du på musik nu? nej :( rip mina högtalare

Vad har du på dig? mjukisbyxor och en grymt skön trööja

Vad är det på din musmatta? Mig & amanda :)
 

Har du...

Blivit kallad hora? Ja både på skoj&allvar ;)

Ljugit om din ålder? när jag var yngre, haha ;d

Bråkat utan anledning? Ja ett par år sen


 

Har du under den senaste månaden... (okej, det har gått 2 dagar av denna månad)

Druckit alkohol? nej

Rökt? nej

Shoppat? jo i egypten lite ;d

Skejtat? nepp

Bakat? nej.. :(

Motionerat? nja

Solat? Ja i egypten, häärligt.

Haft sex? Nej

Pussats med någon? Kissemissarna? :)

Pratat i telefonen mera än i 60min? nja, kanske.

Vem..

Kan du lita på? amanda&sara <3

Vet allt om dig? Amanda vet väldigt mycket om mig.(kanske inte exakt allt men mkt)

Längar du efter? att hitta en bra, seriös, rolig kille :)


 


Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback