Fre 15:e feb

Det var helt okej i skolan idag, ganska lugnt. På mentorstiden fick alla två ganska stora geléhjärtan som vi hade köpt som en liten belöning från kärlekslunchen. Duktig som jag var så åt jag faktiskt inte upp de, isabelle fick de (a) Vanligtvis skulle jag ha ätit dem men jag stod emot. Jag har bara tagit det lugnt idag, bakade havreflan som vi ska äta tillsammans med glass och chokladsås som efterrätt. muums! Jag ska gå och se om mamma behöver hjälp med matlagningen. Dessutom så har jag ont i ryggen så jag orkar inte riktigt sitta här. Glömde säga en sak, på onsdag nästa vecka kommer de visa våra nya skoltröjor i skolan. Då kommer det finnas tröjor för oss nio att köpa de är svarta och det står Trädgårdsstadsskolan med guldig text sen under står det typ avgångsklass 2008. En sådan måste jag bara köpa, vill nog ha ett par byxor också. Får se :) Weey!!

image1870

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: i

haha jag åt inte alls upp dem?!?! :D

2008-02-15 @ 18:46:04
Postat av: jennifer

haha johoo! :)


Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback