Fredag 1 februari

Är med amanda just nu och vi har precis tittat på tre stycken oc avsnitt. Första dagen i skolan på typ en och en halv vecka och jag måste säga att det var inte kul att vara tillbaka. Våran klass är seriöst störd och har alltid varit. Våran ena mentor Tore skällde ut klassen rejält och det fan förtjänar dem, så jävla omogna allihoppa. Dem beter sig som barnrumpor! Att dem inte lär sig hur man ska bete sig när man är 15-16år. Snälla väx up! Ni snackar skit om alla bakom deras ryggar och sen ska ni förvänta er att alla ska vara eran vän. Jag säger bara en sak; att ni inte skäms!

Amanda ska tvätta håret nu och jag ska fixa till mig lite för jag, amanda och sara ska kolla på någon film och bara chilla! Ha en trevlig fredag kväll :)

(saknade min gamla blogg design så jag tog tillbaka den)


Kommentarer
Postat av: Sara

härligt med myskväll med er (a) (h)

Postat av: jemps

jaa det ska bli mysigt :)

2008-02-01 @ 18:53:48

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback