Fredag 29e februari, skottdagen

Nu har jag precis skickat iväg en order på gratisgodis.se, dock är det 487st före mig i kön men jag hoppas att det går snabbt. Det är otroligt hur lätt det är att få ihop ett antal godisar på den hemsidan helt gratis, klicka bara på länken som jag har ovan så kommer du direkt till deras hemsida. Du behöver bara samla ihop 11st godisar eller mer för att kunna skicka hem de till dig frakt och portofritt(altlså de står dem för) Jag har ingen aning om vad som händer ikväll, jag ska bara ta det lugnt tror jag. Just nu är det bara jag och mamma hemma.

Imorgon måste jag nog städa lite i mitt rum med tanken på att släkt kommer senare. Sen om jag hinner och kan så ska jag kanske träffa några gamla kompisar :) Mamma sitter och tittar på lets dance, kanske går och gör henne sällskap.

P.s uppmärksamma min nya omröstning till höger :)


image1912

Kommentarer
Postat av: Sofie

Just det, det är skottdagen :)

Ha en fin fredagskväll!

/s


Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback