Fredag 29e februari, skottdagen

Jag blir glad av rosa :) Av att titta på min blogg, av att vara i mitt rum, sova i min säng. Om man matchar rosa väggar fint så kan det bli riktigt snyggt. På söndag tar jag och mamma en tripp till IKEA och bolagret för att inhandla lite saker till mitt rum, det kan veeeerkligen behövas. Mitt rum har stått oklart i flera år. När jag äntligen tog steget till att gå från blåa tapeter till babyrosa väggar så tog det ett bra tag innan jag började 'designa' rummet. Just nu vill jag bara krypa ned i min mysiga säng och sova. Min nybäddade, gosiga och mysiga säng. Innan jag kan göra det så måste jag borsta tänderna, stänga av datorn och lyfta ned sheba som ligger högst uppe i min garderob alltså ungefär vid taket, hon älskar att ligga där och titta ned på mig ;)

Ser ni mitt gulliga rosa snobben påslakan med hjärtan på?
Det är köpt för kanske 3år sedan om inte mer.. ;)
image1915


Jag älskar min säng, märks det? :)

Kommentarer
Postat av: nellie

kan jag få din msn ?:)

2008-03-01 @ 21:13:06

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback