Fredag 29e februari

Min dag har varit väldigt lugn och skön :) Jag & sara vaknade hemma hos amanda runt halv tio då hon skulle till tandläkaren, vi tittade på john tucker must die samtidigt som vi åt frukost. Jag tog bussen hem och kom innanför dörren runt ett och då hann jag bara duscha, tvätta håret och klä på mig snabbt för att sedan hinna med nästa buss. Jag, amanda, isabella och julia åkte ner till centrum för att sola. Efter det åkte jag & amanda hem till mig och tittade på hajar som hajar och sedan gjorde vi en skoj film på windows movie maker, hahah! Tyvär kan jag inte lägga in den här för den är tyvär lite för pinsam för det :)

Jag har nog inga planer för imorgon på dagen, men imorgon kommer det lite släkt hit och vi ska fira min syrra, men efter middagen ska jag nog vara med flicksen, hoppas jag :)

image1911

Kommentarer
Postat av: sara

hahaha, sköning jennifer :D

Postat av: sofia

snälla lägg in filmen :DD

2008-02-29 @ 19:24:07
Postat av: Jennifer

sara; Hahaha, jaa det var ifrån somras när vi satt på trappan vid skolan :)
*
*
sofia; nej tyvär den är alltför pinsam och lite 'naken' av sig, haha ;d Inte naken på det sättet men jag kommer i alla fall inte att publicera den här.

2008-02-29 @ 20:23:34
URL: http://jennifewr.blogg.se

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback