Fredag 9 februari

Jag känner mig inte speciellt trött, eller när jag tänker efter så jo. Jag ska alldeles strax gå och lägga mig. Jag var hemma hos issa med elin, amanda, isabella & sara. Vi satt i hennes brorsas lilla stuga och tittade på film(skeleton key & dawn of dead) Det var mys :) Imorgon måste jag plugga och köpa nya jeans. Fast jag vet inte när hur och var? Jag vill köpa cheap monday men då måste jag åka in till weekday i city. Imorgon på kvällen blir det väl antagligen melodifestivalen, tycker det är sådär att titta på. Det kan vara mys med familjen ibland :) Jag tänkte fixa gurka och morot med dip och sedan en liten blandning av nötter, muums. Mycket godare än godis.


från vänster; isabelle&jag,  tagen ikväll :)
image1832

Godnatt kära läsare
xoxo

Kommentarer
Postat av: i

haha nämen va söta vi är!!

2008-02-09 @ 14:08:26

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback