Godnatt

Idag har jag fått en del plugg gjort, men jag har fortfarande så mycket mer att göra den kommande veckan. Ikväll har jag tittat lite på idol 2005 med familjen och även hunnit med att läsa lite, har endast ett kapitel kvar att läsa sen är jag på kapitel 15. Fast om jag orkar kan jag lika gärna läsa 16 och 17 också för det är bara 17 kapitel i boken, jätte lite jag vet, kapitlerna är jätte korta dessutom.

Imorgon kommer jag kanske åka in till stan med amanda, beroende på hur vi båda ligger till med plugget och så :) Jag hoppas att det går i alla fall, för jag måste verkligen ha ett par nya jeans. Men nu väntar min säng och sheba står och puffsar på mina ben.

Godnatt
xoxo

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback