I've had enough!!

Nu har jag fått nog. Jag orkar inte med alla idiotiska människor, jag blir så trött på allas beteende. Kan ni inte bara bete er som normalt folk? Allt det här tjaffset har tagit slut på mina krafter, jag orkar inte mer! Jag kan gråta tårar för att mina krafter bara har runnit iväg, i alla fall så skulle ingen av er allihoppa vara förtjänta mina tårar. Så om jag gråter är det inte på grund av er. Jag är så trött på alla som klagar på allting och blir sura för småsaker, jag orkar inte med något tjaffs längre. Kan folk bara växa upp och inte vara så barnsliga. Barn klagar, gnäller och tjurar hela tiden precis som alla andra som går i våran skola och är typ 10år äldre. Jag vill bara lägga mig ner på marken och ge upp!

Allt det här har nått gränsen och jag kan inte ta det längre!!!!

image1883

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback