Jag längtar..

Jag längtar så tills denna termin är över. Då kan man gå över till en mer vixen miljö, där människor beteer sig som ja vuxna eller i alla fall med ett normalt beteende. Jag vill kunna vara mig själv och bli respekterad för det. Det blir man verkligen inte i våran skola, man kan inte helt vara sig själv när man är där. Man har alltid en viss roll att leva upp till, den rollen som alla tror att man har eller alla antar att man har. Jaja orkar inte ta allt det här nu, eller någon annan gång.

Funderar på en sak, jag har bestämt mig för globen, kunskapsgymnasiet nu som första och östra som andra. Tänkte att beteendevetenskap eller psykologi kan jag alltid läsa senare när jag blir äldre för jag vet att min halvkusin(som är en stor förebild för mig) ska läsa psykologi nu. Hon har gått ut gymnasiet och är typ 20år. Efter ca ett års resande till Australien och så har hon bestämt sig för att börja läsa psykologi. Jag säger det, jag ser upp till henne mycket. Jag vill bli precis som henne :) Hon gick i kärrtorpsgymnasium och hon fick nästan mvg i alla ämnen, hon är grymt duktig!! Nu till min poäng, vad ska jag välja som tredjehandsval?

Måste hinna plugga lite matte ikväll, är på bra humör och känner mig peppad(lite iafl) :)

Kommentarer
Postat av: carro

asså du får så fint ljus på dina bilder är de nått du ändrar på datorn eller? tycker verkligen att alla bilder du tar blir as bra så undrar om du ändrar me nått ljus? blir jätte glad för svar :D puss

2008-02-06 @ 21:49:38

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback