Jag orkar inte med er, det är så töntigt

Nu måste jag bara ta upp en del saker här. Visst boys läs hur mycket ni vill här men ni verkar ju ändå inte fatta bättre. När jag skriver taskiga saker upprört då blir ni arga och då är jag jätte taskig och snacka massa skit, när jag försöker skriva lugnt och tydligt vad jag menar nej då "leker jag vuxen och mogen" Hur fan ska ni ha det? Jag har fått nog, jag orkar inte mer och det tar seriöst på mina krafter att tjaffsa med er för det är så himla töntigt. Att dessutom en person orkar ta upp någonting som hände för ett halvår sen om inte mer?

Och seriöst typ tio killar från klassen gick på en enda tjej utan anledning och höll på med ren mobbning i tre veckor. VI ber er att sitta ner med oss i max 10 minuter och lyssna på vad vi har att säga, saker bara för att fixa situationen i klassen, men nej då 'går vi på' er killar och det är jätte taskigt med 9 tjejer mot en kille som bara pratar. Men vad är problemet är ni killar rädda för några tjejer som vill prata med er eller? Har ni inte kommit ifrån 'tjejbaciller-stadiet' Men då har jag en fråga. Vafan är det då om tio killar går emot en tjej? Är inte det taskigt eller? Det är fegt ska jag säga. Så finns det de som bara följer med alla andra och skrattar åt när de mobbar en tjej, och hallå? vi går i nian. Sluta bete er som om ni är fem år yngre än så. Vissa av er kan inte ens erkänna att ni har fel och det tycker jag är så himla dåligt. Skäms ni inte på något sätt? Helt ärligt så fattar jag inte hur ni kan leva med detta? Och inte ens be om ursäkt.

Det tar på mina krafter när alla håller på och det trycket orkar jag inte ta just nu, utan kom tillbaka när ni har mognat klart, om kanske sådär 10år? då kanske ni kan se tillbaka på det här och skämmas, för det är vad jag gör över er. Jag tycker det är så himla pinsamt. Och nu vill jag avsluta det här ämnet med detta inlägg, från och med nu blir det inga fler inlägg om det här.

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback