Jenfer goes happy :)

Vilken härlig dag! :) Jag var på topp humör som vanligt och hade en bra dag. Vi slutade tidigare så jag, isabelle, sara och amanda gick hem till mig och pluggade på första världskriget. Vi hann även baka en kladdkaka "á la issa" haha inte så lyckad precis. Det var hårt på toppen men sen så rann bara allting så vi satt är och åt med sked, och usch jag ångrar att jag åt för man mådde inte så bra efteråt hhaha. Jag hade en jätte bra dag i alla fall.

När jag kom hem pratade jag med amanda i hela en timme i telefonen, haha, inte för att vi pratar om allt för seriösa saker hela tiden men men. Sen har jag bara suttit framför tvn och sett Vänner och Gossip girl. Jag ska spana in lite bloggar nu. Lägger upp några bilder :)



Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback