Lördag 2 februari

Har precis kommit ut ur duschen. Jag känner mig fortfarande krasslig eftersom att min hosta vägrar att ge med sig. Jag vet inte riktigt vad som händer ikväll än, men någonting roligt måste det bli :) Ända sen jag kom hem från sara, runt ett tiden, så har jag suttit och kollat på massa oc avsnitt. Sedan har lite släkt varit här och fikat och så, ingenting speciellt. Igår blev det rätt sent när vi skulle hyra film, var hemma runt elva, vi var tvugna att åka bort till filmkedjan i solbo/tumba. Det blev liiite mycket godis(82 spänn) och sen två filmer final destination och Ace Ventura - den galopperande detektiven , jag måste säga att Ace Ventura är såå damn rolig, en klassiker i min familj, jag och sara satt och garvade nästan hela tiden. När vi tittade på den andra filmen så råkade jag somna i slutet ;d

image1799

Söta burberry <3

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback