lördag kväll - boooring

Det blev ingenting idag så jag antar att jag får sitta här eller vid tvn resten av kvällen. När föräldrarna har tittat klart på en film så ska jag se om jag kan titta på några oc avsnitt om min dvd sammarbetar med mig vilket den verkligen inte har gjort, den total strejkar! Imorgon måste jag få en rejäl massa plugg gjort, ligger lite efter för att jag har varit borta. Tydligen så har vi matte prov på tisdag och har jag övat? Nej. Sen har vi även nationella i sv tis och tors så jag ska öva lite inför det, vad man kan öva. Nu ska jag antingen gå till tvn eller sätta mig och läsa antingen mvg i allt eller the wave :)



spana in snyggingen! gosh..

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback