Måndag 11 februari

Så har man fått åtta timmars sömn och jag känner mig pigg och glad idag :) Det gick ovanligt fort för mig idag eftersom att jag valde att inte tvätta håret. Istället så får jag gå runt och se ut som ett skatbo i håret idag, hade det uppsatt i en knut hela natten. Jag kommer säkert sätta upp håret sen.

Idag blir det nog att jag åker till stan, har inte riktigt bestämt mig. Jag orkar bara inte vänta tills helgen, så det kommer förmodligen bli idag. Nu ska jag bara vänta på att tiden ska gå snabbare sen ska jag börja gå mot skolan. Har inte så mycket mer att säga, önska mig lycka till med jeans köpandet ^^

redan har jag satt upp håret, it was such a mess!
image1852

Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

SNYGG BLOGG!

Postat av: agnes

hej, måste först bara säga att jag älskar din blogg & att du skriver jätte bra. nu till min fråga, hur kollar man upp lp adressen? jag vill också kunna, haha. väldigt tacksam för svar (:

2008-02-11 @ 15:48:15
Postat av: amanda

HUR KAN DU VARA PIGG NÄR DU SOVIT I ÅTTA TIMMAR? :O:O:O omg, jag är skit trött då

2008-02-11 @ 19:29:26
URL: http://baramandy.blogg.se

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback