Måndag 11 februari

Så var man hemma igen och helt slut. Just nu äter jag naturella cashew nötter :) Jag hittade som tur var ett par jeans, från cheap monday ett par blåa. Sedan även en långärmad röd tröja på h&m. När jag kom in i köket efter att ha ätit så blev jag livrädd, min pappa stod och skar i ett vildsvins huvud. Hur creepy är inte det? Han och hans kompisar jagar vildsvin och det är inte kul när han kommer hem med dem, tycker varken jag eller kissemissarna.

Idag fick vi en vikiarie i skolan som var lite rolig x) Sedan så skrev killarna på elins skåp igen. Men faktiskt så ville jag det på ett sätt för nu kommer konsekvenserna. Fast den som skrev på hennes skåp har slutat i våran skola nu, han blev avstängd. Tillåt mig att skratta ha ha! Men vi ska ta till med konsekvenser för dem alla som har varit med på detta. Alltså vi tjejer bildar lite som anna-lena säger; girlpower!

Känns lite jobbigt för en sak just nu, känslomässigt alltså. Det är ingenting som jag kan förklara och speciellt inte här och nu. Det bara går inte att snacka om det. Det handlar om två saker och den ena är dt nog redan någon som vet om lite om...

image1853

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback