Måndag 18:e februari

Nu är jag jätte trött, har suttit här vid datorn hela kvällen känns det som. Jag vet inte ens vad resten av min familj har gjort. Nej men jag har kollat in olika intressanta bloggar och bara funderat lite kring saker och ting. Imorgon ska jag upp sena halv åtta, och ja det är sent om man anser vårat schema. Det är bara för att jag ställde fram väckarklockan lite, jag är alltid så snabb på morgonen så jag kan lika gärna gå upp lite senare då och unna mig lite ytterligare skönhetssömn.

Jag tror att morgondagen kommer att bli intressant, stressig kanske en aning jobbig. Det är en sak bara som jag fortsätter tänka på, ingenting allvarligt utan bara en sak som fortsätter komma upp i mitt huvud. Den stora frågan som allt handlar om är respekt. Hur man kan ha olika mycket respekt för människor beroende på hur man beter sig mot dem. Ja det är en ganska stor fråga det där och jag ska tänka vidare på det.


Jennifer börjar bli lite trött nu så jag ska nog ta och krypa till sängs. Det blir bara vanligare och vanligare att jag lägger mig runt tio. Skönt! Pigg & glad sen när man vaknar :)

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback