Melodifestivalen 08 del 1

Jag har precis ätit en god middag med familjen, lagad av mamma. Ikväll blir det melodifestivalen, tycker inte speciellt mycket om årets deltagare men det är inte de som är poängen. Utan det är både roligt och mysigt att sitta där med familjen och vet ni? Vi har alltid roligt & skrattar jätte mycket :) Jag måste bara säga usch för Carola, hon är någon som jag verkligen inte tycker om. Hon är för kaxig och divig, dessutom så röstar folk på henne bara för att hon är carola, men hallå? Rösta på det ni tycker är bra istället, någon som faktiskt kan vinna eurovision igen. Om en halvtimme börjar det och jag har laddat upp med gurka, morötter, apelsinbitar, vindruvor, dipp och nötter. Sedan blir det väl till att dricka ramlösa.

Jag hoppas att ni har en mysig lördagkväll, vad ni nu gör :)

Kommentarer
Postat av: Josephine

Jag väntar ju självklart på Melodifestivalen, med stort M. Hoppas på överraskningar och goda låtar..fast dagens startfält inte är så starkt. Tror knappast någon av dem har en chans till vinst i år, men tiden lär väl utvisa..

Postat av: Ghaeth Karkhy

bra blogg hurru :)
fortsätt så!
kolla in min jag lovar att den är lite speciell :)

2008-02-09 @ 19:34:48
URL: http://gspelet.blogg.se
Postat av: angela

Skall åsså sitta vid tv.n :D wiiiiiiiie

2008-02-09 @ 19:38:15
URL: http://angy.blogg.se

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback