Någonting nytt tack

Har precis tittat klart på 'en förtrollad romans' , med nicole kidman, som gick på trean. Det gör inte ont längre när jag hostar men det kliar lite i halsen. Imorgon blir det en dag med mycket plugg, känner att jag måste göra en hel del. Imorgon blir det antagligen en dagens outfit, om jag kommer ihåg. Tycker ändå på nått sätt att hela 'dagens-outfit-grejen' har blivit lite uttjatad, man ser så många bloggar med tjejer som skriver om mode, visar dagens oufit osv. Det känns som om det är samma sak hela tiden, ska försöka att komma med någonting nytt, men jag måste säga att jag är inte världens bästa vad det gäller idéer ;d Nu ska jag i alla fall försöka sova, det blir en lång dag imorgon som väntar.

Godnatt.
/Jennifer


Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback