Onsdag 13 februari

Jag hade visst en felaktigt schema, där det står att vi börjar tio i idag men när vi egentligen börjar kvart över nio. Då är det ju lugnapuckar! Jag ska bara försöka välja kläder, stort problem! Det kanske blir så att jag har skoltröjan på mig om jag inte orkar nått annat men det känns för tråkigt :) Wellwell.. Ikväll måste jag plugga direkt när jag kommer hem eftersom att jag har sången idag som jag måste gå på. En del av mig orkar aldrig åka dit men det ska bli super kul att komma tillbaka igen :) :) :) :) I'm so exited! Undrar vad jag kommer få sjunga för nått.

Idag är jag på bra humör och jag ska inte låta någonting förstöra det, som jag ibland gör ^^ Men nu ska jag välja kläder, see you later!

P.S idag får jag Kanal 5 också, det ska bli skit kul! D.S


Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback