Onsdag 13 februari

Min dag har varit lite som en bergochdalbana, lite upp och ner helt enkelt. Jag antar att allt blev bra till slut. Jag, sara, isabelle och elin åkte iväg till IKEA(med en anställd i skolan) på förmiddagen. Vi hittade inte så jätte mycket men det blev servetter, blommor och sånt kraffs. Jag tycker att det ska bli roligt imorgon faktiskt :) Förutom en sak som vi måste höra. Det ska i alla fall bli mys. Det blev en hel del drama, skrikandes och massor med publik idag. Jag, isabelle, elin, sara, amanda och isabella kom lite i ett bråk och vi stod självklart så öppet att exakt alla som gick förbi stannade och tittade. Jag ska inte ta upp vad det handlade om här för det var en aning 'lame' så att säga. Det var i alla fall en hel del skrikandes, tur att det löste sig i slutändan i alla fall.

Ikväll måste jag skriva klart min artikel om växthuseffekten och sen så har jag sång halv åtta, tydligen samma vanliga tid. Hon sa att hon skulle försöka byta till en tidigare men tydligen så gick det inte. Ikväll börjar mitt favorit program igen, Top model!!!! weeey. Och vi ska få kanal 5 idag är det räknat. Nu måste jag skriva och tänka. Later!

Imorgon har vi tjejer en liten plan också så det kommer bli roligt att framföra, jag kan se i mitt huvud flera förvirrade och rädda killar, moahahahaha!

Kommentarer
Postat av: e

haha dom kommer bli så förvånade:)

2008-02-13 @ 17:45:53
Postat av: Sara

we are all drama queens :)


Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback