Onsdag 13 februari

Ååh det var så kul på sången idag! Wiie. Jag fick veta direkt att om jag ville så min sista gång så ska alla(som sjunger där) sjunga en låt tillsammans i olika stämmor, i en och en halv timme. Såklart att jag vill vara med, jag fick den högsta stämman. Den passar nog mig bäst också. Låten är Ett hus vid havet, ni vet nog inte vilken den är. En väldigt kort låt. Just nu sitter jag och lyssnar på en gammal skiva med Britney Spears för min nya låt är nämligen I'm not a girl not yet a woman med britney spears. En annan låt som jag ska sjunga efter britney som jag fick är Lost without you, en ganska högstämma på den låten men min sånglärare sa att den skulle passa mig och hon brukar ha rätt :)

Mina två tröjor som jag hade beställt från h&m var jätte fina och passade sjuukt bra. Jag äälskar dem! Märker ni hur glad jag är idag? Jag är skit taggad inför imorgon och är allmänt glad för allt. Vi har fått kanal 5 nu också och det är jag såklart glad för och jag tittade nyss på säsongspremiären av top model. Kan den här kvällen bli bättre? Jag lägger upp bilder från h&ms hemsida på tröjorna i ett annat inlägg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gör man för att uppdatera 5:an? jag ska tydligen också få det gratis sa pappa men vi vet inte hur man uppdaterar kanalen.. hur gjorde ni? tacksam för svar :)

2008-02-14 @ 17:19:14
Postat av: jennifer

anonym - vi visste inte heller men vi ringde till viasat och de hjälpte oss :)


Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback