Onsdag 20 februari

Godmoooorgon :) Jag tittade precis på ett Oc avsnitt här på datorn. Idag börjar vi sena kvart över nio med engelska. Jag känner på mig att det kommer bli mycket plugg idag. Sen så slutar vi inte förrän klockan fyra. Idag får vi se på skoltröjorna, jag hoppas att de är fina. Jag kommer i alla fall köpa en sedan :) Idag blev jag klar redan åtta, med tanken på att jag bara har duschat, fönat håret och klätt på mig. Inget smink denna morgon. Jag måste komma ihåg att lämna min kvittens till SYV idag, får inte glömma bort det. Ja vad mer händer idag? Jag kommer hem ganska sent idag så får se om jag hinner plugga något för sen blir det middag och sedan iväg till sången :)

image1880
såhär ser jag ut idaag :)

Jag hoppas att ni får en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: caroline

älskar dig blogg :D

2008-02-20 @ 18:32:17

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback