Onsdag 20 februari

Vilken bra dag det har varit :) Jag ska alldeles strax iväg till bussen, pratar med amanda i telefon just nu. Men jag har bestämt mig för att fixa lösenordsskyddad blogg ett själ för att det är så många som läser jag orkar inte med det och för det andra så är det så många skit huven som kommenterar hela tiden det tar på min dyrbara tid nämligen. Men jag sätter på lösenordet ikväll om ni vill veta det så är det bara att fråga på pa (jjemps) eller ja jag säger till vissa ;)

Heeejdååå!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

asså, först säger du att du inte tar åt dig av kommentarerna men nu måste du ha lösenord för att folk kommenterar elaka saker. haha? hur mår man då? ;S

2008-02-20 @ 18:55:02
Postat av: amanda

haha, när typ alla i ens klass kommenter så finns det stor anledning att ha lösenordsskyddad. som om man vill att dom ska läsa allt, right? ;)

2008-02-20 @ 19:22:49
Postat av: becca

nej jag förstår inte heller hur du tänker? stabil människa?

2008-02-20 @ 19:47:35
Postat av: jenfr

Jag tar inte åt mig av orden men det är irreterande när deras kompisar kommenterar massa skit och det vill jag inte ha i min blogg. Men till största del så är det för att jag vill kunna skriva lite privatare saker i min blogg och jag orkar inte ha så mkt läsare
*
*

2008-02-20 @ 20:39:22
Postat av: Sara

Man tar inte åt sig av folk i allmänhet men efter en viss tid kan man tröttna på att folk man känner som men en gång i tiden var vän med skriver sjukt elaka saker. Så antagligen vill man inte att dom ska kunna ta del av ens liv längre och egentligen fattar jag inte varför dom kommenterar utan namn för seriöst killar (?) ni kommer ingentstans med era kommentarer.

Postat av: Anonym

nej för ni verkar ju inte förstå

2008-02-21 @ 15:21:56

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback