Onsdag 27e februari

Fram till nu har jag suttit och tittat på hajar som hajar, vad gör man inte när man har tråkigt? :) Om ungefär en kvart ska jag gå till bussen för att åka hem till min sånglärare och ha lektion i en halvtimme, och amanda följer med mig. Sen kanske vi åker hem till amanda eller nått. Senare idag så 'tvingade' sara mig att åka till tyresö och vara med henne, david hennes pojkvän och hans kompis dogge, så jag gav med mig. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra men vi hittar väl på någonting, typ bara chillar. Sara ville spela kort, tecknet haha! Det var ett tag sen man körde det. Vi kommer inte vara där så länge eftersom att det tar ett tag att åka dit, sen åker jag hem eller så sover jag hos sara(hon föreslog det)

Nu måste jag samla ihop mina saker och klä på mig så att jag inte missar bussen!

Kommentarer
Postat av: Sara

Mihihi, tack jennifer (a)


Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback