Onsdag 6 februari

Jag har i alla fall fått en del plugg gjort idag :) Jag måste verkligen förbättra mig känner jag. Jag vill ha mitt utvecklingssamtal så att jag kan få disskutera en del med anna-lena som jag tycker och tänker om. Nackademins gymnasium var inte alls bra, jag var där i ynka fem minuter och sedan stack jag och mamma och åt. Det var trångt och små utrymmen, klaustrofobi? usch. Efter maten så ville mami kolla lite i IKEA så det gick jag med på. Imorgon är det nationella prov i svenska, då man ska skriva. Jag har övat lite inför det med ett häfte som vi fick av våran sv lärare ;) Lycka till imorgon alla 92or som gör provet! Jag hoppas verkligen att det går bra, min lärare tror starkt att jag kan få ett mvg i betyg och jag ska ge allt som krävs för att få de, försöka i alla fall ^^ Morgondagen blir nog inte så kort, men jag måste hem direkt och plugga matte och fysik. Jag har fortfarande inte fått tid till att göra optikprovet. Jag hoppas att det går bra, men jag får väl säkert VG+ eller något sånt. Usch jag nöjer mig inte med VG+

image1827

Nu måste jag läsa lite i the wave, den är ganska bra faktiskt men lättläst ;) Jag ska ge mig på en svårare eng bok sen. Jag måste läsa lite i 'mvg i allt' också.

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback