Skäms på mig själv

Nej nu måste jag skärpa mig, jag skäms över mig själv. Jag pluggar alldeles för lite, det går helt enkelt inte. Varför? Jag vet inte. Det är sista terminen och jag måste kämpa för mina slutbetyg. Just nu är det nog lite rörigt eftersom att jag inte riktigt vet vad jag ska göra med allt och ingen har riktigt berättat för mig. Nästa vecka kommer jag igen, jag lovar, jag måste! Jag måste göra en del ändringar med mitt liv, men hur? Jag tänker på det hela tiden, jag måste hitta den där inre glöden som jag vet att jag har!

Jag måste börja träna och röra på mig mer, det vet jag. Jag vet helt enkelt inte vad jag ska göra.. Nu måste jag gå igenom matten en sista gång och sedan läsa lite så att jag hittar glöden. Trots att jag har sovit x antal timmar/minuter innan maten så är jag jätte trött, konstigt jag känner mig trött hela tiden. Anledning?

image1830image1831
jätte gamla bilder på mig, tagna med min webcam!

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback