Söndag 10 feb

Är inne och tittar lite på bolagret's hemsida, affären där jag ska köpa min fåtölj. Det är inte säkert än om det blir det bara om den finns i helsvart, för den jag såg vara randig svart/vit. Om två veckor är det sportlov, men två av dem dagarna, måndag&tisdag, kommer spenderas i skolan för mattefördjupning. Vad har vi annars att se framför oss? Ett miljö prov på fredag, som jag inte har en aning om vad det handlar om. Juste alla<3dag på torsdag, ser faktiskt fram emot det och allt tack vare mina underbara vänner(iafl en del av dem) Jag och Isabelle har planerat en hel del idag faktiskt och vi kom fram till att jag är hennes räka, haha nej skämt å sido, men på torsdag ska vi ha en liten "tjejmiddag" fast det blir bara jag, isabelle, elin och kanske sara?, jag hoppas hon kommer med. Amanda och Isabella kommer väl antagligen att vara med sina pojkvänner. Då ska vi göra paj till middag(vet inte vad för paj ännu) och sen till efterrätt ska vi göra våfflor med glass. Sen ska vi sjunga singstar och ha det mysigt resten av kvällen. Det ska bli jätte kul tycker jag :)

Jag måste fråga er en sak. Har ni några tips på vad för gott man kan äta t.ex. en lördag kväll när man inte får äta godis? Om man inte tänker på grönsaker och nötter då, för jag kan ju inte äta det varje helg eller de gånger jag vill ha någonting att äta. Några förslag på någonting gott och nyttigt?

NU: ska jag läsa ett par kapitel i 'the wave', jag får aldrig tid till att läsa klart 'mvg i allt' boken.


Kommentarer
Postat av: moa

naturgodis, du kan baka, fruktsallad :)

2008-02-10 @ 19:21:21
Postat av: jennifer

ååh ja jag älskar fruktsallad :) det blir d nog nästa gång

Postat av: i

räkan

2008-02-10 @ 21:54:44

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback