Söndag 10 feb

Tittar på min gymnasieansökan och undrar över vilket gymnasium jag ska välja som tredjehandsval.. Jag ska ta en tripp till SYV imorgon och prata lite med henne. Jag ville göra om lite här och undrade vilken färg som ska vara "temat", så tittade jag på min blåbärsmilkshake som står framför mig och kom på, lila! Jag gillar inte lila sådär jätte mycket som färg annars men lila it is! På onsdag så kommer alla som har minst två st av viasats paket att få kanal 5, gissa om jag blev glad? Jag har aldrig i hela mitt liv haft femman, förrens nu. Min första tanke var Vänner, då kan jag titta på vänner, wiie!

Ändå sen jag duschade så har mitt hår varit uppsat i en knut och det är fortfarande blött nu, det brukar väl bli så när man sätter upp det? Haha, jag brukar inte ha håret uppsatt så ofta när jag har duschat och mitt hår torkar ovanligt snabbt annnars. Jaja, det får vara i en knut för resten av kvällen, orkar inte ha en massa hår som hänger i ansiktet ^^ Nu ska jag ta och läsa några fler kapitel i eng boken 'the wave' för imorgon ska vi ligga på kapitel 15 ;)

xoxo

image1844

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback