Söndag 10 februari

Denna morgon har jag tittat på The notebook, jag ska vara ärlig när jag säger att detta var första gången jag såg den. Jag måste säga att den var otroligt bra :) När jag fixade i mitt rum igår blev jag såå sugen på att bara göra klart allt nu, mitt rum är inte speciellt stort så man måste tänka logiskt så att allting får plats. Jag ska köpa en lampa som ska sättas upp över min spegel, en fåtölj som ska sitta i hörnet bredvid sängen, en lampa ovanför sängen, prydnadssaker och blommor som ska stå på mina hyllor, små tavlor där foton som jag själv har tagit ska sitta osv osv. Ja som ni ser så har jag många idéer, men det får vänta just nu. Jag får ta lite i taget :) Idag känner jag att jag måste fixa till mig själv lite, man känner sig så sliten på söndagar när en stressig vecka har gått och min hud är väldigt torr. Kanske tar lite b.u.s. så att man känner sig brun igen :) Men först måste jag ta tag i pluggandet. Så det blir hårt pluggandes och sedan tar jag en paus och duschar o så. Sedan blir det mer plugg.

Imorgon hoppas jag på att köpa ett par nya jeans för det behöver jag verkligen, men det blir endast om jag inte har allt för mycket plugg att göra.

Nu blir det plugg för kanske en timme och frammåt!


Kommentarer
Postat av: anna

den där filmen är helt underbar! älskar scenen i regnet :)


Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback