Söndag 17:e februari

Godmorgon, för min del så blev det melodifestivalen igårkväll igen. Jag måste säga att carola & andreas johnsson var inte bra. Jag gillar inte alls carolas ormögon och hennes hår? Nej hon förtjänade att komma till andra chansen och inte finalen. Äntligen kanske svenska folket börjar fatta att Carola inte har stor chans i eurovision. Våran älskade björn gustafsson var med igår igen, alltså han ska vara med varje gång. Det klart man tittar då! Den enda som var bra var ju Sanna Nielsen, gillade hennes låt. Men annars var det bara crap. Kebabpizza slivovitza sjöngs av ett antal gubbar eller Razborka sjöngs av en rysk tjej, nej du lilla 'The nicole' du får nog ta lite sång- och dans lektioner och sen kanske du har en chans i rysslands melodifestival. Idag kommer Johan hit(finally) och ska försöka fixa våra datorer och thank god om han fixar mitt ljud :') Jag har saknat mina älsklings högtalare. Prova att vara utan högtalare på datorn i typ tre månader? Våran andra dator fungerar inte heller så. Nu ska jag plugga in instuderingfrågorna till provet :)

Have a good day!



Kommentarer
Postat av: Marina

Haha, ormögon, jag kallar det "värva-medlemmar-till-min-sekt"-ögon!


Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback