Söndag 17:e februari

Plugget ska alldeles strax fortsätta. Jag måste hinna öva mer på det innan mor&far föräldrarna kommer över med tårta och ludde(mosters hund) för att fira min morfars födelsedag. Då blir det ett litet uppehåll med plugget. Nu är det den här veckan då vi ska arbeta med andra världskriget och då jonas kommer tillbaka(tack tack tack!) från sin pappa ledighet, sedan är det sportlov då jag ska vara i skolan för mattefördjupning i två dagar 5h/dag. Då även min syrra fyller år på tisdagen. Sedan på Onsdagen blir det extra sånglektion pga att jag missade en gång kl 16.30 blir det. Annars ska jag försöka ha kul på lovet men inte slappna av för mycket, för plugget måste man även komma igång med! Nu blev det en ganska rörig uppdatering om vad som kommer framöver.

Nu ska jag sätta igång med instuderingsfrågorna igen!

image1871


Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback