Söndag 24 februari

Min dag har varit ganska bra. Jag åkte till stan med elin och sara vilket betyder att jag inte hann städa mitt rum. Sara köpte jeans och elin en jeans väst. Jag hittade ingenting, var inte på 'leta-kläder' humöret. Jag skulle vilja ha några kläder i 'vitt-och-blått-båtinspirerat-sailor' tema. Än så länge ska jag försöka spara mina pengar lite. Någon dag i veckan måste jag hinna åka till skärholmen med mamma för att gå in på bolagret och titta om min kära fåtölj finns i svart, isåfall kommer jag köpa den. Tror att den kan passa bra i mitt rum, kanske. När mitt rum väl är klart. Jag ska skaffa lite svarta dekorationer till mina hyllor på väggen, några små svarta ramat som ska sitta på 'huvud väggen' och en lampa över min spegel. När ska man få tiden till att fixa det här? Jag har fasnat lite för svarta dekorationer temat. Det blir fint ihop med mina rosa väggar.

Imorgon ska jag till skolan ;/ Det är bara två dagar och jag är med isabelle så det ska jag nog stå ut :) Jag kommer nog att skratta när jag ser isabelle ett tag i framtiden, kan bara inte sluta tänka på gårdagen. Hahaha. Tycker att det här med blogg börjar bli lite uttjatat efter så många har det nu för tiden. Därför kommer jag nog att spara mitt lösen så får endast mina vänner läsa bloggen :) Med tanken på vänner så pratade jag lite med en gammal kompis från dagis och lågstadiet och det var jäätte länge sen vi sågs så vi och två andra av mina gammla kompisar från lågstadiet kanske ska ses nån dag på sportlovet. Det skulle vara jätte kul om det blev av för det var över ett år sen vi sågs sist. Funderar på att gå och lägga mig runt tio, jag måste trots allt masa mig iväg till skolan imorgon med ett glatt humör och en bra matte attityd. Två dagars mattefördjupnings kurs. Lovely!

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback