Söndag 3 februari

Så var jag äntligen klar med min bildmapp? Nej. Jag hade ritat en framsida men blev helt missnöjd med den så jag gjorde en ny, en svartvit. Jag har ritat klart den nu och allt men det är någonting som inte känns rätt, jag får den inte att se levande ut. Det är alltså en stor närbild av en tjej rakt framifrån, varför ser hon så död ut? Jag kanske inte är världens bästa på att rita. Dagens schema är upplagt såhär;

  • Plugga matte
  • Göra miljö matris
  • Läsa 'mvg i allt'(bok)
  • Plugga fysik
  • Kolla in några gymnasium på nätet
  • Läsa the wave(eng bok)

I veckan kommer ett matte prov och två nationella i svenska. Sen på onsdagen kommer jag inte alls vara i skolan för på förmiddagen är det dags för mitt sista tandläkarbesök och vi har växtverk i skolan så vi slutar efter lunch, alltså ingen mening att kommer till skolan alls :) Får sitta hemma och plugga istället. Jag har sång på onsdag också om jag & min sånglärare är friska. Jag känner att jag måste få lite frisk luft i dag, ut och röra på mig eller nått , vadsomhelst!

image1800

Mischa barton med dem otroligt fina ansiktsdragen och den ännu finare kroppen :)


Kommentarer
Postat av: maria

varför går du till tandläkaren hela tiden ? ;P
har du tandställning?

2008-02-03 @ 13:58:50
Postat av: jennifer

nope, jag har varit och lagat ;)


Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback