Söndag 3 februari

image1805 image1805 image1805

Nu kom jag precis på någonting som jag behöver köpa*stolt* haha inte. Nya jeans behöver jag, skulle köpa det för ett tag sen men hittade inga alls som jag gillade. Funderar på cheap monday med tanken på deras passform och det billiga priset ;) Fast denna gång så får jag inte köpa för stora, mina andra har jag storlek 24/34 och dem är sjuukt stora i midjan :| Vad gör jag nudå? Har precis läst några kapitell i min bok och jag funderar faktiskt på att baka någonting, skulle vara muumsigt. Det var länge sen. Känner mig klar med min bildmapp nu, orkar inte göra så mycket mer på den.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild :)

2008-02-03 @ 14:45:57

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback