Söndag 3 februari

image1801

Idag är jag glad!
Tillbaka till pluggandet då, tog en liten pause då jag åt pannkakor och fotade mig själv lite (a) Jag skulle vilja ta på mig grymt mycket kläder och sedan gå ut i snön i det vackra vinterlandet(även fast jag hatar snö) Det är inte ofta som jag har den lusten, men tyvär har jag inte tid. Jag har äntligen fått mitt barnbidrag så nu är jag plötsligt rikare, det känns! Så nu kan jag shoppa, men konstigt nog känner jag inte det där som drar inuti en som längtar efter nya kläder.

Kommentarer
Postat av: Mikael Högberg

Söt bild. I like.

Postat av: JENNJAJ

riktigt söt bild :)

2008-02-03 @ 16:55:10
URL: http://jeennjaj.blogg.se

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback