Söndag 3 februari

image1818

Sitter och försöker sjunga, jag kan bara säga att det inte låter speciellt bra just nu. Tveksamt om jag kommer kunna sjunga på onsdag. Usch, jag saknar min röst :/ Just nu låter jag som någon som försöker imitera amanda jensen väääldigt dåligt. Jag försöker tvinga min röst men orden som kommer ut ur min mun låter inte bra. Man kanske inte ska göra det när man hostar ständigt och nyser typ sex ggr i rad. Hur är det möjligt, sex ggr i rad? Jodå, det är möjligt jag nös hela sex ggr i rad otroligt jobbigt. Gjorde lite ändring med färgerna i bloggen och så. Funderar på att börja med dagens outfit igen, jag säger alltid så men sen så glömmer jag alltid bort eller är för lat eller liknande. Jag får se imorgon om jag orkar göra det :)

Nej nu måste Johan komma hit och fixa mina högtalare, klarar mig inte länge till utan ljud på datorn ;/ Jag hoppas att han kan komma hit snart. Om en timme börjar Miami ink. som jag ska titta på, ett favorit program inom familjen. Med tanken på att vi i familjen bara har en tvn så brukar det bli lite tjaffs om vem som ska se på vad, men miami ink är ett program som alla i familjen brukar vara eniga att se på :) Jag ska läsa några kapitel i 'The wave' vi ska ligga på kapitel 5-10 och just nu ligger jag på kapitel nio.

Kommentarer
Postat av: Petra

Jaa börja med dagens outfit :D

2008-02-03 @ 19:07:54

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback