Tisdag 12 februari

Oj vad tiden gick snabbt helt plötsligt, jag måste gå om 20minuter. Fast i och för sig så är jag ju helt klar. Idag blir det franska för första gången på 3 veckor. Sedan blir det matte, idrott och livskunskap. Alltså inga lektioner som är jätte tråkiga, förrutom franskan då men den kan vara rolig. Förutom det faktum att jag ligger efter som .. jag vet inte vad. Det blir att ta igen nu i veckan alltså. Idag blir det raka vägen hem och plugga gärnet. Jag måste klippa mig snart, amanda ska också klippa sig och vi tänkte göra det tillsammans. Hon ville klippa sig i helgen helst. Jaja, behöver inte bestämma mig nu. Men någonting som jag måste bestämma väldigt snart är mitt tredjehandsval. Jag har ingen aning om vad jag ska välja :|

så jäääääääävla snygg!
image1858

Ha en bra dag!
xoxo

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback